TEMATIKA

,
Nyitva tartás:



TÁJAK-KOROK-MÚZEUMOK EGYESÜLETE

Pecsétszám

Kiskönyvtár



Budapestre látogat Abhishék Szingh

Az ISTEN | NŐ kiállításban több alkotásával is jeleskedő nemzetközi hírű kortárs festő és képregényrajzoló, Abhishék Szingh a Hopp Múzeum felkérésére és az ICCR (Indian Council for Cultural Relations) támogatásának köszönhetően idén júniusban végre Magyarországra is ellátogat.

Hopp Ferenc Ázsiai Művészeti Múzeum
Budapest



Exkluzív tárlatvezetés Sebő Ferenccel a Kéz | Mű | Remek. Népművészet. Nemzeti Szalon 2018 c. kiállításon

Sebő Fe­renc a Nem­zet Mű­vé­sze cím­mel ki­tün­te­tett, Kos­suth-díjas éne­kes, gi­tá­ros, te­ke­rő­lan­tos, dal­szer­ző, nép­ze­ne­ku­ta­tó és épí­tész­mér­nök, a hazai hang­sze­res nép­ze­nei és tánc­ház­moz­ga­lom egyik el­in­dí­tó­ja, a Sebő Együt­tes ve­ze­tő­je tart exk­lu­zív tár­lat­ve­ze­tést a Kéz | Mű | Remek. Nép­mű­vé­szet. Nem­ze­ti Sza­lon 2018 c. ki­ál­lí­tá­son.

Műcsarnok
Budapest



Múzeumok Éjszakája 2018 - Kiscelli Múzeum, Budapest

Hogyan is tölthetné el az év legrövidebb éjszakáját? Mi megmutatjuk Önnek! Intézményünk színes programkínálattal várja Önt június 23-án!

Kiscelli Múzeum - Újkori Várostörténeti Gyűjtemény
Budapest



Mit vásárolt Jucika?

Nők a szocialista reklámban

A kiállítás a szocializmus időszakának (1947-1989) rekláméletét idézi meg, valamint az ebből kiolvasható női ideálkép, szerepkör változásait. A tárlat a reklám fejlődésének folyamatosságát és dinamikáját mutatja be, mindeközben feltárulnak a szocialista kereskedelmi plakátok készítésének „kulisszatitkai”, felcsendülnek a mozgóképes hirdetések közismert szlogenjei és dalai.

Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum
Budapest



Mit vásárolt Jucika?

Nők a szocialista reklámban

A kiállítás a szocializmus időszakának (1947-1989) rekláméletét idézi meg, valamint az ebből kiolvasható női ideálkép, szerepkör változásait. A tárlat a reklám fejlődésének folyamatosságát és dinamikáját mutatja be, mindeközben feltárulnak a szocialista kereskedelmi plakátok készítésének „kulisszatitkai”, felcsendülnek a mozgóképes hirdetések közismert szlogenjei és dalai.

Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum
Budapest



Mit vásárolt Jucika?

Nők a szocialista reklámban

A kiállítás a szocializmus időszakának (1947-1989) rekláméletét idézi meg, valamint az ebből kiolvasható női ideálkép, szerepkör változásait. A tárlat a reklám fejlődésének folyamatosságát és dinamikáját mutatja be, mindeközben feltárulnak a szocialista kereskedelmi plakátok készítésének „kulisszatitkai”, felcsendülnek a mozgóképes hirdetések közismert szlogenjei és dalai.

Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum
Budapest